نوشته شده توسط : طراحی دکوراسیون

صندلی ماساژور ابزاری است که توسط آن ماساژ به صورت اتوماتیک و هوشمند اجرا می شود و پیشرفته ترین ماساژها را بر روی بدن کاربر اجرا می کند. ماساژ بر روی صندلی ماساژور بسیار آرامش بخش و مطلوب می باشد؛ زیرا فرد در شرایطی قرار می گیرد که بسیار راحت است و احساس رضایتمندی پیدا می کند.

 

در مبل ماساژ که به شکل یک مبل بسیار راحت طراحی شده اند برنامه های متنوعی اجرا می شود. این وسیله هوشمند اغلب حرکاتی را که یک ماساژور حرفه ای اجرا می کند از قبیل حرکات ضربه ای، ورز دادن، سراندن، فشردن، مالش عمیق، مالش سطحی و حرکات لرزشی را شبیه سازی می کند و کاربر می تواند مدت ماساژ را تنظیم کند. ماساژ با این دستگاه فواید و مزایای خاصی دارد که ما در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

فواید پزشکی صندلی ماساژور:

صندلی ماساژور تاثیرات زیادی بر روی دستگاه عصبی می گذارد و به عنوان یک تسکین دهنده و آرام بخش عمل می کند، این دستگاه به رفع اختلالات روانی و عصبی مانند بی خوابی، سردرد، افسردگی، تنش های عصبی، اضطراب و... کمک می کند و فواید زیادی برای ماهیچه ها و عضلات بدن دارد. ماساژ با آرامش دادن و ایجاد کشش در نسوج نرم بدن، تنش ماهیچه ها را کاهش داده و به نرم شدن نسوج بدن منجر می شود؛ در نتیجه سموم و مواد زائد از بدن خارج می شوند. صندلی ماساژ با افزایش جریان خون در رگ ها، بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون و تنظیم ضربان قلب سبب تقویت سیستم قلبی-عروقی می شود. مبل ماساژور با دفع سموم و مواد زائد که اغلب به دلیل فشارهای خارجی ایجاد می گردد، منجر بهبود دستگاه لنفاوی می شود.

صندلی ماساژور فعالیت شش ها را منظم کرده و سبب خارج شدن ترشحات مضر از ریه می شود؛ همچنین صندلی ماساژ تاثیر به سزایی در بهبود عملکرد اندام های داخلی بدن دارد و خطر ابتلا به بیماری واریس را کاهش می دهد. صندلی ماساژور به کاهش درد، درمان آرتروز زانو و گردن و ایجاد شادابی و طراوت در پوست بدن و صورت کمک می کند. مبل ماساژ به صورت اتوماتیک پیشرفته ترین انواع و حرکات ماساژ را بر روی بدن اجرا می کند.

 

روی این مبل ماساژ بسیار راحت فرد وضعیت مطلوبی خواهد داشت؛ به همین دلیل احساس رضایت می کند. تنوع برنامه های ماساژ در صندلی ماساژور امروزی بسیار زیاد است؛ به طوری که اغلب آن ها برای بدن یک مرد یا یک زن قابل تنظیم هستند و اغلب حرکاتی را که یک ماساژور حرفه ای بر روی بدن افراد اجرا می کند مانند حرکات نیدینگ ضربه ای، سراندن، فشردن، ورز دادن، حرکات لرزشی، مالش سطحی، مالش عمیق و... توسط این دستگاه شبیه سازی می شود. مدت ماساژ بر روی صندلی ماساژور قابل تنظیم است و کاربر می تواند به میل خود از آن استفاده کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()